درآمد زایی با موبایل از طریق همکاری با سازندگان اپلیکیشن
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

درآمد زایی با موبایل از طریق همکاری با سازندگان اپلیکیشن

ممکن است شما ایده‌های خوبی برای ساخت اپلیکیشن داشته باشید اما دانش ساخت آن را نداشته باشید. در این‌صورت می‌توانید ایده خود را با یک توسعه دهنده اپلیکیشن در میان بگذارید. در این صورت اگر ایده شما توسعه دهنده اپلیکیشن را قانع کند، او بر روی ایده شما کار می‌کند. با به ثمر رسیدن ایده، می‌توانید به صورت پورسانتی از آن برنامه کسب درآمد کنید.

اپلیکیشن‌های خارجی برای کسب درآمد با گوشی

همانطور که گفتیم، برخی از اپ‌ها هستند که علی‌رغم استفاده کاربردی که دارند، می‌توانند امکان کسب درآمد با گوشی را نیز برای ما فراهم کنند. از جمله نمونه‌های خارجی این اپلیکیشن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

اپلیکیشن «Viggle»

ویگل برنامه‌ای است که در آن شما می‌توانید در برابر گوش دادن به موسیقی و تماشای برنامه‌های تلویزیونی بر رو گوشی خود، امتیاز دریافت کنید. آن‌گاه امتیاز شما در شرکت‌هایی چون Best Buy یا Starbucks قابل بازخرید است. با دانلود این برنامه از گوگل‌پلی و شروع فعالیت می‌توانید، درآمد دلاری خود را استارت بزنید.

اپلیکیشن «Poshmark»

پوش‌مارک برنامه‌ای شبیه به شیپور خودمان است که در آن می‌توانید لباس‌های کهنه و دست دوم خود را برای فروش بگذارید. آن‌گاه هرکدام از لباس‌های شما که به فروش برسد، ۸۰ درصد از مبلغ آن به حساب (پی‌پال) شما واریز می‌شود. برای کار با چنین برنامه‌ای، لازم است تا از قبل به نحوه پُست کردن لباس‌های خود به آدرس‌های متنوع جهانی فکر کرده باشید.

اپلیکیشن «Gym Pact»

جیم‌پکت برنامه‌ای است که ضمن ایجاد انگیزه برای ورزش کردن، می‌تواند برای افراد درآمد هم در پی داشته باشد. شیوه فعالیت در این برنامه به صورتی است که هرکس برای هفته آینده خود برنامه ورزشی و رفتن به باشگاه می‌گذارد.

حالا اگر فرد بتواند به برنامه خود عمل کرده و به تعداد دفعاتی که در اپ تعیین کرده، به باشگاه برود، از برنامه پاداش خواهد گرفت. اگر احیاناً فرد نتواند به برنامه ورزشی خود عمل کند، باید جریمه‌ی اندکی را به اپلیکیشن پرداخت کند. وقتی پاداش شما به ۵ دلار برسد، می‌توانید آن را به حساب پی‌پال خود انتقال دهید.  

اپلیکیشن «Easy Shift»

ایزی‌شیفت، یک اپلیکیشن کاربردی و نوآورانه است که در آن هر کاربر باید محصولات متنوع را چک کرده و در برابر هر چک کردن، امتیاز دریافت کند. کاربران باید بررسی کنند که آیا کالای خاصی در بازار موجود است یا نه، بارکد کالا و قیمت یک محصول نیز ممکن است توسط کاربران چک شود. به‌هرحال با کار کردن در محیط این اپلیکیشن، می‌توانید هم با بروزترین محصولات موجود در بازار آشنا شوید و هم امتیاز دریافت کرده و آن امتیاز را از طریق پی‌پال برداشت نمایید.

موضوع باز کردن حساب پی‌پال با توجه به تحریم بودن کشورمان، باعث شده تا بیشتر افراد نتوانند به شیوه کارآمدی از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. اما شما با الگو گرفتن از شیوه کار چنین اپلیکیشن‌هایی می‌توانید برنامه شخصی و درآمدزای خودتان را راه‌اندازی کنید. نمونه‌های ایرانی که محدودیتی برای باز کردن حساب، واریز یا دریافت وجه ندارند، بسترهای بهتری برای کسب درآمد ایرانیان محسوب می‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست